Sunshine flowers

Back in school, himla mys att träffa alla, bästa tjejorna. Käkade lunch på stan och tog en repa. Snart blir det stor mathandling, sen helkväll hos Tiff, vi brudar och Fredrik, Lojs kille! Sitter hemma hos bruttorna nu, i ett myller av kläder, d v s Jojjos rum!!! Haha....

Nu kom Lojs in, söt som en liten blomma, hon har samma outfit på sig som första gången hon och Fredrik gick på dejt=) I skrivade läge har han ej märkt detta.... :) Jag & Jojjo har gått igenom alla hennes ballerinor, nu är det hög tid att endast leva i dessa underbara skor tills november ungefär... 



Imon kommer Eeeeemil hem till mig!
LÄNGTAR som aldrig förr, 13 dagar har det gått sen vi båda åkte hem för påsklovet.. 
Åååh vad jag längtar!

Har pratat så mkt om sommaren, vill ha den NU & den kommer bli underbar...
3 månaders sommarlov har vi, jag ska jobba 5 veckor och sola resten?

♥♥♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0