Skåne nästa

Sagt hejdåmedpuss&kram till mina flickor, satt uppe sent igår hos Hellan med Links, sommarn nästa!

MEN innan dess kommer Maria&Matilda ned redan i helgen!!!! Kusin Matilda kommer nästnästa helg, can´t wait! Sedan hoppas jag på Valborg i Lund med Lottis & Linnéa! :)

Nu är hela huset utblåst känns det som, snickarna kommer imorgon, ska bli skitkul att se resultatet när jag kommer hem nästa gång:) Blir lunch på mammas jobb imorgon också, sedan går min buss ned till Skåneland vid kl 14. Jippii..!!Ska hämta ut en påskpresent jag får av mam&pap innan jag åker... LOVE IT♥

Det ekar på hela övervåningen för datorn är pretty much the only thing left !

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har hänt med ditt o Johans rum då?!

2009-04-13 @ 22:31:02
Postat av: Sara

Vad har hänt med ditt o Johans rum då?!

2009-04-13 @ 22:31:14
Postat av: Tiffany

Du är såååå himla välkommen ner igen! :)

2009-04-14 @ 06:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0