Renovate

Satt i timmar med tjejerna igår, jag, Sanna, Linnéa & Matildus. Satt till stängning på café 1, likadant på café 2 :) Ikväll ska vi sammanstråla igen, dansa dansa dansa !!
Åh som jag saknat mina fina!


Igår rök hela vår inredning på övervåningen, det ekar t o m när jag sitter och skriver på datorn här. Soffan, fåtöljen & bordet såldes till en ung kille som precis flyttat hemifrån. Det är total makeover här hemma haha, räcket till trappan är borta och trappstegen ska bytas ut, lister är borta och tapetsering och nytt tak ska in! Det kommer bli skitsnyggt, vita soffor här uppe, mamma är bäst på inredning. Pappa är bäst på att ..hålla med, följa order & slutföra! ;)

DÅ kommer nostalgi-Frida fram, jag fick lite ont i magen när de baxade ner soffan från övervåningen, den har ju alltid varit här, alla jular och alla gånger man sovit i den, när Johan & jag byggde kojor under bordet..
Det var likadant när en liten skitunge köpte min finfina lekstuga för hundra år sen, det första hon meddelade mig var allt hon skulle göra om, måla om och det ena med det andra... hade jag bara varit lite äldre än...11, o hon äldre än typ..5-6? Då hade jag givit henne på moppo! Haha..nejdå..men det är sorgligt när man säger hejdå till minnen!




Hejdå soffan!
Bild från i julas

Hmm.... kanske jag får sno kuddarna nu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0