Packdax.



Packa packa packa....
Imon blir det Linköping, nästan 2 veckor
2 veckor med mys
2 veckor utan E & tjejerna ... sakna sakna sakna



IGÅR var en underbar kväll... först hängde jag i Lojs&Jojjs lägenhet, sedan gick vi ned till hamnen och åt årets första glass! WUNDERBAR. Mötte sedan upp Toffe, Thilda, Victor & Eeemil för att gå till en närliggande bar/krog för en lovely night in the sun, öl till alla! Lite senare kom även Patrik, Wille, Joanna, Emelie, Lina, Lisa och några fler! Planerade lite nollning inför hösten och det kommer bli skitkul!
Tjejmiddag efter lovet planerades också, mys!

Sov över hos Lojs&Jojjo för jag vågar icke gå hem själv, Emil åkte hem tidigare för han skulle flyga upp till Sthlm runt 5 i natt... så 5.20 ( när hans skjuts skulle komma) vaknade jag klarvaken, tror jag ärvt detta från mamma hihi...  runt 7 fick jag ett meddelande att han hade landat så allt var bra :)
Gick prommis hem förut, sååå skönt, solen är helt underbar, hoppas Östgötaslätten får samma väder under mitt påsklov, min packning består mest av vårkläder, men får sno något av mamma om det skulle frysa på..;)








Våren är här, vintern lämnar vi bakom oss!
Lyckligare än någonsin ♥

Kommentarer
Postat av: jojj-o

myyys!

ha det bäst i linktown!

2009-04-02 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0