Långgatan

Det är så mys att vara hemma! Hemresan med killarna var lika kul som alltid, man är ruskigt utsatt i en bil med 3 alfahanar, jäkla machomän haha... i love them!

Satt uppe till midnatt i fredags med päronen, brorsan drar alltid efter ett par timmar haha, tjötade tills vi alla var trötta som få, Emil ringde & pussagodnatt sedan sov jag som en dröm i min säng!
Igår lapade vi sol hela förmiddagen, det tillhör väl första soltillfället att säga att jag fick bikiniränder! Haha..
Åkte sedan ut till Ikano med brorsan med vän, passade på när de ändå skulle ut. Kom hem med ett korallfärgat linne med broderad spetskant nertill & en ljus jeansjacka, jättefin!

Moster & kusin Amanda kom förbi i går kväll och idag ska jag bort till dem och inspektera hennes nya kontor!
Solen gömmer sig idag så jag har parkerat mej i skräddarställning vid Johans dator med vindruvor och överbliven choklad:)

Imon får jag träffa Peeettsssooon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0