Influenser.

Suuuuuupermysig helg med lillkusinen! Vi har varit runt på stan, hamnen (älskar att vara i hamnen) och förrgår såg vi filmen " the boat that rocked" & Emil var också med. Filmen var hysteriskt bra, rolig och extremt sevärd. Äntligen en film som Emil faktiskt hyllade haha...Matilda gillade den skarpt hon med!
Lördagen, dvs gårdagen, tillbringade vi i Köpenhamn, vackra vackra Köpenhamn. Det var jättevarmt och vi var inte ensamma om att njuta en dag på Ströget. Hittade massa nya småbutiker, det var min fjärde gång i stan nu, och lyckades även irra bort oss en bra bit! Men kul hade vi!

Lillsessan hade bakat ihop ett paket med thé, mm-kulor, nya Lantlivtidningen och massa härliga doftljus och jag fick även ett så himla fint ljus-hus i zink, ljuslykta heter det ju ja!:) Min mamma & moster (morbrors fru men lika mkt min moster) influerar mig jättemycket och passar härmed på att ännu en gång säga TACK ANNA för ljushuset=)


Blåsigt värre på färjan över till Danmark :D


Perfekt väder


Hittade ungefär jordens största diadem...=)


Love love love


Sightseeing sightseeing..


Löveli att ha dej här Tilda
& inget feeeeesande nu ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tack för att jag fick komma! Måste göras om!

HAHAHAH ! Fesande!

2009-04-26 @ 18:53:00
Postat av: lotta

Detta diadem påminner mig om 2 damer som provade tokiga saker på Ullared,fniss kraam

2009-04-27 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0