Helsinge -borgen!

NU är jag tillbaka i Skåneland! Lämnade ett hus i total demolering haha.... fan vad snyggt det kommer bli, rent ut sagt!
Tog en runda på stan innan jag åkte, köpte massa saker på Lush ( love it ) och ...tadam- fick OddMolly linnet, det är otroligt fint, love it a lot! Sedan bjöd mamma på lunch så jag köpte med 2 kycklingsallader upp till jobbet, träffade alla tjejerna (sköterskorna) och sedan kom pappa och skjutsade ner mig till stationen!
Tack söta familj för påsken♥

Nu har jag urbota tråkigt, ont i maaagen och trött! Jojjo & Lojs skulle spela kubb men jag skulle vara ett alldeles för trist sällskap men nästa gång bangar jag icke! Matilda ringde nyss också, de hade anmält sig till university inför hösten, hoppas hoppas helsingborg:) I helgen kommer deeeeeem!


Back to unpacking då!
Imon är det skola igen, och solhäng med Tifflon

Kommentarer
Postat av: Tifflon (?)

VÄLKOMMEN HEM KÄRA VÄN!!! Ett Odd Molly-linne lät allt annat än fel! :) Du vet väl att det är ren jäkla lyx att ha sådana snälla parents! :) (men du förtjänar det).. Förresten Liam bjuder gärna med dig på nästa lektur! Han gillar verkligen Fredag!!! ;)



Ses imon, pussar

2009-04-14 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0