Weekend

Naaaj, fick trååkigt besked idag, Emma måste spela viktig handbollscup/matcher vecka 5, inget Österrike för oss, tänkte åka ändå först men killarna åker ju snowboard och jag vill inte åka bort mig själv på skidorna haha.. 2010 räknar vi med;)

Tänkte visa lite bilder från kräftskivan jag var på för några helger sedan som slutade på ett stort dansställe där jag sumpade chansen att bli polers med en rätt känd amerikansk hockeyspelare, behöver ju fler kontakter in the big country!=) På tal om USA så fick jag nyss så söta bilder från USA och min "familj" där, ska visa dem någon gång, jag skrev ett långt mail till dem, saknar!


Det här är Emma!





Jag ser ut som en fiisk! Har hittat min själsfrände när det gäller att göra pussminen på kort, fast detta var extremt för att vara mig, haha... gudars måste ladda upp korten från min kamera!!!

Fick tillbaka min dator idag, ska försöka ladda upp mina kort snart!
På återseende, o ni.. läser ni så får ni fasiken börja lämna kommentar, annars håller jag mitt Helsingborgsliv hemligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0