The&plugg

Åkte iväg en sväng med Sara till IcaMaxi, köpte lite städgrejor, vindruvor, nya Elle tidningen o lite smågottis (sorry Tiff:), nu sitter jag och myser med thé, älskar mina fina Filippa K muggar, perfect for teatime! Snart ska jag gå ner en våning till Saras lägenhet. Blir mer thé, kanelbullar och plugg! Vi ska kika över instuderingsfrågorna! Imorgon kommer Lottis hit vid 11 på förmiddagen så inget plugga imon, därav fredagskvällsplugg! Ska bli så mys att Lottis kommer hit, Adde sa nyss att de också ska ut, så det blir Villan imon, skrev upp Lotta på gästlistan nu, dancing dancing dancing-time!

Har laddat upp massa kort på fejsan nu, gå in o kika!

Fotbollen i Onsdags..



Henke, our man!



And he scooooooored!!

Kommentarer
Postat av: Sladdleverantören

Skriv på, när man får trevliga och snälla SMS från Dig så kan jag ju kosta på mig att skriva en kommentar ;=)

2008-09-26 @ 20:59:11
Postat av: Lina

Saknar saknar saknar dig!! Kikade korten på fejset och du verkar ha det braa och det gör mig glaaaad. Sen ska jag bli bättre på att lämna kommentarer. Du kommeterar hos mig och jag kommeterar hos dig. BRA deal ;)

2008-09-27 @ 13:51:20
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0