Luuuund

Heje! Nu sitter jag här på vildaste Malmö nation i Lund, hos Lott. Kom i morse och köpte först lite kurslitt. ( seriöst ) och sen gick vi o åt jordens godaste brunch-buffé på Göteborgs nation, smarrans! Tog en trip på stan, det är så mysigt i Lund!
Ikväll ska jag o Emma till Malmö med hennes vänner och gå ut! Far och flänger här mellan Skånes städer!

I Torsdags turade jag& Emma med killarna tur/retur till Helsingör ett antal ggr, när vi gick av var vi tvungna att fråga några båtkvinnor vilket land vi var i..haha. Vidare till "Villan", dansadansa, och vi fick även reda på att ett annat dansställe hade gratis inträde till 02, så fram med Stampus kortet och in och shejka på "Cardinal" i en timme, sen for vi hemmåt o somnade gott! Tog en lugn kväll med tjejerna i huset igår, spelade kort och ja tror jag förlorade på ...allt! Mys var det iaf ! Imorgon blir det tacobuffé, vi är rätt driftiga i huset ändå! Jag ska ha vinkväll i min lägenhet snart, making it simple =) Ska hinna med en jäkla massa plugg imorgon med!!


Nu ska vi ut och gåååå!!! Ikväll kommer vi stå på olika ställen med händerna i luften och höfterna i allvarlig shejk!
Ni måste komma hit snart, we are living it!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0