internet!

Tänka sig, jag har nät i min lägenhet, men det är inte min dator som bidrar med detta haha... Den är fortfarnade på undersökning hemma hos Emma, hoppas få tillbaka den snart men Emma är sjuker nu, får se i veckan!
Nu har jag fått låna Saras dator, hon impulsköpte en ny igår ( med stor ångest haha) så jag lånar hennes gamla tills jag får tillbaka min, underbart snällt! Sara bor precis under mig, mycket praktiskt=)

Har varit "ledig" sen i Torsdags, ingen skola, men hela Tors satt vi hemma hos Tiffany o gjorde klart vårt grupparbete, känns så skönt! Var ju på Nautilus på morgonen med, träffade en bra instruktör som gav mig bra övningar i gymmet, köpte årskort så imorgon ska jag köra igenom gymmet och sen simma! Vi slutar 10 så det blir perfekt!

Igår var jag hemma på middag hos Johan&Adde, de var lagom bakis så jag fick stå för all energi! Senare mötte jag upp Sara o co, skulle kika in på Emelies inflyttningsfest, kom lagom till att alla skulle ut på krogen! Vi var rätt opepp så vi hängde med till några barer, sen tog vi bussen hem! Kände mig så slappis, vi gick ut med Saras hund, sen satt jag upp o njöt av att ha internet haha...

Ikväll blir det middag hos Johan&Adde IGEN fick jag upplysning om nyss, Sanna o Adde messade båda två, Sanna är här o kramar på Olle så det ska bli mys att träffa henne igen ikväll!
Time to get ready, meningen är att jag ska plugga lite idag också, o gå igenom det jag ska säga på morgondagens redovisning!

Alla namn som jag skriver om, som ni inte känner igen, de är socionomer de med=)De flesta iallafall!


Data-Sara! =)

Kommentarer
Postat av: Borga

har ju ny blogg jag med, så följ med liv i Norge:P

Länka mig på din sida, jag behöver mer besökare haha ;) pusspusss&kramkram

2008-09-25 @ 12:47:54
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0