Brukare&Klienter

Höstdagjämningen har inträffat, men i Helsingborg skiner solen! Förutom igår när jag kom hem blötare än när jag kom ut ur duschen på gymmet...pisseblöt ( som Rob säger haha) men vad gör det, lite regn skadar väl inte, speciellt inte när man ska cykla i motvind uppför Hälsobacken! ( ja den heter så!) Idag har det varit milt väder och jag är så glad, halva kvällen har jag pratat med Linnéaaaaaaa, god I miss you, vi borde alltid bo ihop, skit i Sthlm och kom hit!

Föreläsningar om brukare idag och förberedelser inför brukar-sem vi har imorgon, kommer representanter från 3 olika organisationer, vi har laddat upp med frågor, ska bli riktigt intressant! Vi har även ett grupparb. att göra om detta, vi fick våra olika org. idag och vi ska jobba med alkoholism och en för mig okänd organisation, vilken låter jag vara osagt.
Emma var tillbaka i skolan idag, jippi! Adde tokringde mig under föreläsningen och det visade sig att det finns 15 biljetter kvar till Bad Gastein, gaaah kanske vi får 2 av dem?! Håll tummarna...killarna har redan bokat o vi vill verkligen åka, men eftersom Em var sjuk hela förra veckan bokade inte jag heller.. vi får se :)

Var med Tiffany på TastyHouse idag, herre min skapare så mycket gott, det är nötter och torkad frukt för hela slanten! Prova torkad kiwi om ni inte gjort det förr=) Imorgon ska vi till gymmet, så mycket som jag smällt i mig ikväll behöver jag köra hårt imorgon och torsdag! MEN imorgon är det ju också foooootboll!! HIF- Kalmar FF, vi fick biljetter på Oskars-sittningen! Hanna, min granne, ska ha föris, ska bli riktigt roligt, stämning!
I helgen kommer Lottis hit och sover kvar, cant wait! Vin & tjejsnack all night long, kanske en dans eller två?! Tror möjligtvis att Tiffany skulle joina oss, vi tänkte att vi kunde göra en fältstudie när vi ändå är ute ..;) ( Vi hade ju alltså alkoholism som ämne...haha)
Nu ska jag försöka titta över lite instuderingsfrågor, eller skriver jag bara det för att låta duktig ?! PROBABLY!



 


♥ Karin, tänker på dig hela tiden..Du är så stark och vi finns här för dig, alltid..♥

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack söta du! Det betyder mycket! Love you!

2008-09-24 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0