Bibblan

Hejoch-hallå!
Nu sitter jag på stadsbiblioteket och använder deras nät, nepp inget nät i min lägenhet än=) Emmas pappa har datorn och knåpar lite med den, hoppas jag kan få hem den snart! Kan inte sitta här med alla knäppgökar=)

Sitter och mailar lite instanser om min fältstudieplats vecka 45. Vill gärna åka hem och göra min studie så hoppas på ett stort JA! I skrivande stund ser det väldigt ljust ut iallafall=) Vill bara vara på just detta ställe!
Man kastades in i det här rätt fort, utbildningen är hård, tuff och jäkligt rolig! Vi har grupparbete, individiella uppg samt storplugg inför tentan i oktober, all at once, men jag gillar stress, press och fulla scheman=)

Nu ska jag hem och äta, vi har haft seminarium på könsmaktsordning nu på morgonen, nu är det lunchtime hemma innan jag cyklar tillbaka till Campus för en föreläsning mellan 13-16; Konstruktion av normalitet! Imorgon är våra föreläsningar inställda, Eva-Malin, vår föreläsare, födde en son i helgen, 2 månader för tidigt, så det blev svårt att täcka upp allt, så vi fick ledigt! Själv ska jag plugga typ hela dagen! Tors grupparb. hos Tiffany men då börjar jag faktiskt dagen på Nautilus, ska träffa en instruktör och gå igenom alla maskiner o dyl, här ska det inte degas=) And you now what, ... vi är faktiskt lediga på Fredag med, jippi, är vi klara med grupparb. så tänkte jag träna, gå långprommis, mailamaila, och pluggaplugga!
Helgen blir nog rätt lugn, har en totalt köpfri vecka, inte så mkt som en krona skall försvinna ur min ägo, what a mission=)

See ya later alligator... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0