Weekend!

Sitter och grejar med USB minnet mellan Saras dator och min, känner mig så nördig med 2 datorer haha... Ska göra klart alla frågor till tentan, gudars jag är nervös..nästa fredag - judgementday!

Igår hade jag kuuuul! Dagen började med redovisning av brukarorganisationer, vi fick skitbra kritik, as always=) Tog en lunch med Tiff, Ludvig och Wiktor och sa adjö till basgrupp 1 =( Jag o Tiff gick en runda på stan, fick se alla fina butiker jag inte hittat innan, köpte en 80-inspirerad tröja ( mamma, det var på MQ, you cant blame me, vi vet alla att man ej kommer ut därifrån utan att kortet fått sig  en omgång;) )
På kvällen tog jag en taxi ( student-vänligt) hem till Tiffany och vi korkade upp en flarra vin och gjorde oss redo för kvällen! Johan ringde i sitt bästa tillstånd och sa att det var övermycket folk på Villan och att vi skulle komma nu, så vi gick ner så fort våra klackar bar oss, för att se att det var ju inte alls någon kö och folket hade ju inte kommit än!! Men what the hell, vi gick in, tog en öl och hittade killarna, ( Johan hade irrat bort sig nån annanstans, men dök senare upp med en toast helt plötsligt, love it haha) och sen började det droppa in folk, blev en helkväll på dansgolvet ( och min vana trogen... ståendes uppe i fönstret där jag tror jag är skitsnygg haha) men på väg till Cardinal strejkade vi helt plötsligt och tog en taxi hem istället... helt slut, på topp, med cheeebabb i magen ( blä)

Jag har en utmaning framför mig. Jag och Kristoffer i min klass ska utöva ett battle... jag har pushat så mycket för det nu så jag tror fasen det blir en rktig grej av det, hej vad skoj..!  Dock är jag rädd att den här mannen har en massa breakmoves jag inte kan haha... Blir nog en oseriös kul grej av det, hoppas det haha! Kan inte mer än framkalla asgarv hos åskådarna så va fan...  ska försöka locka fram alla danssteg och moves jag har i bakhuvudet!

Idag var det visst roadtrip med killarna, men vart var det vi skulle????
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0