Vetenskapsteorier..

Då var korta helgen som bestod av ledighet över, ny delkurs började idag, tenta om 3 veckor...Im so excited... Instuderingsfrågor har vi iallafall fått denna gång också, thank god, så jag sitter o kikar på dem nu. Arnes föreläsning idag handlade om Vetenskapsteorier och jag håller just på att renskriva anteckningarna från denna, ser knappt vad jag skrivit eller vad jag menat med mina förkortningar... haha

Helgen var riktigt rolig, festen hos Tiffany blev sjukt lyckad, bilder kommer snart! När vi föst ut alla ur lägenheten var vi helt slut så jag var hemma och i säng runt 01..=) Lördagen blev förmiddagsfika i hamnen med Adde, Basse & Milla, riktigt kul att Basseliten o Milla kom hit och hälsade på, de var även med på festen! Tröttheten satt i men kvällen spenderades hos Therese i andra huset där det var sminkparty och tanken var att vi skulle till Villan men jag var så sjuktsjukt trött, så ingen Villa för mig, dock toppsminkad;)

Den här veckan har vi mest intro till nya delkursen, föreläsningar och gruppmöten, nya basgruppen blev riktigt bra! Blir nog en rätt lugn vecka, träningträning varje dag och filmkväll hos Sara på Onsdag, i huset ute i skogen! Pratas om matkväll hos Sara W på Söndag och kanske ett Villan-besök i helgen?! I´m in!

Imorgon är ju dock en lite spännande dag...ska möta upp Adde efter skolan och vi ska gå till House of Pain här i Helsingborg... mmm, kul namn va, kommer dö.. NEJ, jag ska inte göra något imorgon, jag ska bara prata med dem kära föräldrar, dont worry...yet!
Vad House of Pain är? Kolla upp det på nätet ni!

Nu ska jag plugga lite innan middagsdags och The Hills-maraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0