Rearrange

Lördag!!

Igår blev en heeldag på Väla, efter att ha haft SPSS-övning i skolan ( tråkigt ) jäkligt komplicerat dataprogram, rätt lätt när man lär sig iof. men det var ändå inte roligt! Men Väla var desto roligare, köpte nytt påslakan, vitt med grå hjärtan, såå fint, vitt passar sig bättre i min ljusa lägenhet än rött, idag ska jag stäääda och ta massa nya kort ur alla vinklar, bruschan var inte nöjd med de bilder han fått utan vill ha från alla håll & kanter.... Frida fixa.
Köpte även lite småsaker, bl.a. en randig halsduk, love it, men som sagt, jag har faktiskt råkoll på ekonomin, därav tycker jag mam o pap ska ta sig en rejäl funderare på det vi pratade om igår, haha,... lite komiskt när pappa ringer, då sätter de på högtalartelefon och alla 3 pratar i mun på varandra, hörde inte mycket alltså... =)

Blev en bio igår kväll också, med Sara & Adde ( vi var tvungna att rädda Adde då han pluggade på en Fre-kväll) Vi såg Patrik 1.5 och den var sååå söt. Adde vred lite på sig när det kom till männens kärleks-scener, de spelade jäkligt bra alltså haha..! Go see it.

Vi kastade inte in handduken efter bion heller utan vi kom på att vi kunde möblera om Saras lägenhet, jag borde nog bli inredningsarkitekt istället för socionom ... jäklar vad bra det blev, vi har ju inte så mkt yta att flytta runt allt i våra skolådor på, men det blev som ett nytt rum. Jag är fortfarande skitnöjd med min, i natt sov jag i heeeela sängen, bäddade ut den helt alltså,  underbart.

Nu ska jag iväg och träna på Nautilus med Tiffan, ska bli skönt!! Måste plugga lite i eftermiddag ( TROTS att det är Lördag, men ikväll är det feeest!! ) Ska packa ihop allt och cykla ner till söder nu! Ha en mys Lördag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0