Låt den rätte komma in



Skräckfilmsbio blev det ikväll, med Sara & Johanna. Låt den rätte komma in- fick låna boken av Tim i somras men tyvärr måste jag säga att filmen var lite för seg för min smak, boken är skitbra, som sagt, man borde aldrig se filmerna efter böckerna .. men vi hoppade till några gånger och den var absolut sevärd ändå.

Nu ska jag vidare ner till Johanna och dricka vin, mycket trevligt!
Vem av er kära vänner eller kusiner (som jag misstänker mest haha) roar sig med att busringa till mig ikväll? ;) Ni vet, såndär tjuvringning när personen hör vad jag säger och trycker på knappar som är förinställda på olika meningar..rätt kul, haha..men eftersom jag inte sa något så fortsatte rösten att prata, tror man kan köpa tjänsterna på nätet..anyhow, sorry att jag är så tråkigt och lägger på...haha.

Nu kilar jag ned en våning!

Kommentarer
Postat av: Borga

Jag hoppas vi ses då med Frida:) antar att du skaut och svira?;) pusssssssssss

2008-10-29 @ 15:04:45
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0