Inte alltid på topp...

Naj, ibland är inte ens jag på topp... Nu är väl en sån dag... Ingen egentlig orsak, bara gamla spöken och även framtida..
Det är mycket i skolan och utanför så ibland hinner jag inte med mig själv i tanken... nu regnar det ute och jag har dragit ner alla persienner och tänt ljus överallt, ska städa och sätta mig med plugget snart, ikväll blir det nog filmis med Sara downstairs. Ingen var så pepp på Villan ikväll så vi skippar det! I helgen blir det dock fest, så vi sparar oss tills dess!

Hann knappt  tänka innan min fina Lotta ringde och frågade vad som var fel♥ Nu känns allt mycket bättre, pratade av mig om det fåniga och andades ut, och andades in igen för nu luktar det himla gott om alla doftljus i min lägenhet..hihi


Världens bästa Charlotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0