Heeeeeeeelg

JAG KLARADE TENTAN!!!!!
Fan vad skönt, den var svår tyckte jag, trodde jag skulle dö av nervositet, första tentan ju..
Jag, Sara & Tiff hoppade ut ur föreläsn.salen när vi fått  tillbaka proven, vilken jäkla start på helgen! Couldn´t be better!
Det var alltså tentan vi skrev för 3 veckor sedan, den vi gjorde igår var etter värre!

Nu är mamma o pappa här och jag har visat dem skolan, vi har köpt nötter på älskade tastyhouse, men även utnyttjat det faktum att utöka materialismen i lägenheten=) Skaffat 2 röda mattor, 2 barstolar till + att vi hämtade min inramade NYC-tavla!!!! Ni ska få se bilder, hoppas jag hinner innan vi åker hem!

Imorgon ska jag visa den sta´n, min & Tiffans favvorbutik, hela Kulla-gatan och vi ska tura och gå ut och äta! Känner att jag ändå lärt mig en del om stan så jag blir guide imorgon! Blir en myshelg!
Nu håller pappa på att montera ihop mina stolar och mamma ska göra mat till oss alla, jag ska duka fint med mitt fina Matteus-porslin och massa ljus.

På Söndag ska vi vi åter tillbaka till gamla goa Linköping, fältveckan kommer bli riktigt rolig. Jag ska vara på Barn & UngdomsPsykiatrin, BUP, har en fantastisk handledare och det kommer ta mycket av min tid. MEN jag ska hinna träffa mina änglar, och Åsa från jobbet, ska bli så jäkla roligt. Sedan hoppas jag hinna med dans med tjejerna, Adde är hemma nu och skulle varna Platå att jag var på ingång..;)

Nu börjar pappa få nippran på stolarna, kanske bör hjälpa? Mamma och jag sitter hellre och dricker vin i soffan och tar det lugnt..;) Men hörreni, ha en underbar helg, ses i Linköping, och vi SOPOR ses nästa Måndag!

Jag är så JÄVLA nöjd över tentaresultatet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Graaaattis!! Visste att du skulle klara det. Frida fixar allt ;)



Och hörru.. vi MÅSTE ses nu när du kommer hem. Jag måste få se dina Kreta-bilder haha. Fast framförallt få krama om dig!

2008-11-01 @ 18:51:54
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0