Hopperticket

Hallo!


 


What a week! Intensivt, psykiskt påfrestande och inspirerande kan sammanfatta min praktikvecka. Skulle kunna stanna flera veckor, det är inom barnpsykiatrin jag vill jobba ( om 3 år haha ) Handledarna och alla läkare jag gått med har varit otroliga, har fått så mycket info att jag inte vet vart jag ska börja men en uppsats ska vi nog allt få till!

Veckan har varit skitkul, har träffat tjejerna och flummat! I Måndags kom Lottis hit, och tisdagen vigdes åt Kreta-kväll med Lina! I Onsdags var jag på ett danspass och tog ut svängarna så mycket jag kunde, har fortfarande träningsverk sedan söndagens gympass med lillebror-biffen! Brukar inte köra bänkpress själv direkt..
I Tors träffade jag världens bästa Åsa, och tog en vinkväll med Matilda&Maria, träffade en utbytes-trollkarl och även Lkpg´s kaxigaste mupp;)

Igår hade jag, Matilda&Maria myskväll med massa gott och skräckfilm, och jag fick ännu en gång medge att min parkerings-förmåga suger rejält alltså.. Måste träna haha, pinsamt.

IDAG ska jag hoppa runt med tjejerna, Linnéahjärtat är hemma och vi ska ge oss ut i natta, hopperticket är vår plan. 
(Haha, hopperticket har jag tagit från när vi var i USA, man köpte en hopperticket och kunde gå mellan Disney-parkerna i Cali, "hoppa mellan" liksom.. ;) )

Måste ner till stan en sväng idag också, ska köpa prellisent till kära far.., daddys day tomorrow! Sedan ska jag sitta på en buss etthundraelva timmar imorgon eftermiddag..KUL! Men jag saknar allt Minör lite så det ska bli kul att komma..."hem" .. Jag har 2 hem!




Haha, såhär såg det väl ungefär ut hela sommaren i vår lägenhet =)
Liite malplacé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0