Träning ??

Vad hände? Jag som bodde på gymmet där ett tag.. precis innan fältveckan tränade jag sist- illa..nu när vi skrivit uppsats har jag inte lyckats ta mig dit heller.. Min självdisciplin kunde ju varit snäppet bättre..jag äter och tjockar till mig istället tydligen.. MEN nu har jag bokat in ABS fre, spinning lör, pilates mån & gymmet tis!! Sedan åker jag till Stockholm! på Onsdag! Elin ringde igår och vi bestämde massa mysigt, ska försöka ta mig in till henne på Peakrean där det är totalt kaos tydligen, vi ska försöka få ihop en tjejkväll också och massa dans! Åååhhhh...längtar tills Onsdag!

Igår satt jag och Jojj-O och diskuterade de uppsatser vi ska opponera emot på tisdag, some good, some not so good- kul läsning dock! Ikväll har Patrik, aka "Patteman" fest här i korridoren och Caroline, aka "kjellsson"(med skånsk dialekt) kommer hit och sover kvar- vi kör nog en kombinerad fest/tjejkväll beroende på hur kul Pattemans fest blir haha! Fredag ska vi öla vi tjejer och på lördagkvällen ska vi bege oss till Kopparmölle då Wictor har inflyttningsfest! Vi är ju dessutom leeediga nu, fram tills tisdag då jag ska grillas när min seminariegrupp opponerar mot min uppsats, scary..!

Idag eller imorgon hoppas jag reparatören i huset kommer, mitt element är kallt, lampan i kylen har gått, dörren till badrummet skall bytas och jag ska få spackel till alla hålen i väggarna- fan vad skönt!

Nu ska jag trotsa den storm som pågår ute och ge mig ut på en promenix- lite motstånd är väl bara bra ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0