Stockholm

Halleli hallelå...

Nu sitter jag i Links lght, hon har stressat iväg till skolan och jag tänkte ta mig an yrtrollets disk haha... 
I förrgår var vi på en skitbra spelning på hotellbaren, en kille i Links klass spelade, bandet heter Norma, youtuba det ni, låten "waste" var min favorit! Efter ett par öl och lite vin bar det hemmåt, igår tog jag o Tim en tur på stan o jag köpte, hör och häpna, ingenting... ser mammas manande ögon hela tiden haha! Blev middag här hemma och skratt tills vi somnade av utmattning, eller jag hann ju bara sova typ 5 min innan telefonen ringde haha, men rätt kul "fylleringningl"  var det allt! 

Ikväll ska vi träffa Måns!! Ska bli jättekul, se andra delar av Sthlm! Imorgon ska vi daaansa, yes! Vill träffa Elin imon och Jenny var visst ledig hela helgen:D 


Nääää, nu ska jag göra mig iordning o inte gå nära fönstrena här, svindelvarning...!
Hemma i Hbg var jag saknad märkte jag igår ;) Alltid kul att höra... hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, så himla saknad var du ju inte.

2008-11-30 @ 18:45:51
Postat av: Lina

Och jag SAKNAR dig! Satt och kikade Kreta-bilder igår. Underbara minnen! Vill tillbaka...

2008-12-01 @ 09:52:03
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0