SNÖÖÖ!



Ja se det snöar i Helsingborg! Massa snö, vackert vackert!!

Kvällen igår var kul som sjutton, festen stannade hos Jojj-O, alla kom dit istället och vi satt väl ungefär 15 pers på 20 kvadratmeter, allt funkar om man vill....=)
Idag blir det gymmet istället för ABS- somnade så sent så jag vaknade för sent för att boka, men nu sitter jag i träningskläder o vill ut i snön och cykla, jiho! Det är så himla fint..!
Pratade med Matilda förut och ångrade lite att jag inte åkte hem nu när vi är lediga, kommer inte träffa tösan förräns i Januari, för hon åker till Thailand över jul, gaaah! ..men som sagt, det händer så mycket här och jag hade lovat att plugga med en kompis inför hennes tenta, så ni får sakna mig ett tag till där hemma hihi

Nu ska jag springa ner till Joy innan jag cyklar ner till Nautilus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0