Opponering

Jiihaaa, jag är sjukt nöjd med omdömet på min uppsats som vi fick tillbaka idag... Såååå skönt!!! Seminariet var riktigt bra, vi grillade varann liiite men hade riktigt bra diskussioner... Läraren gav alla feedback och ett skriftligt omdöme och jag gick ett "grattis!!" så det känns bara så jävla bra rent ut sagt...

Tog en låååång fika med Emil på Ebbas fik efteråt, superfint ställe, ser ut som ett fik från 50-talet...  en psyktant kastade en paj på fönstret men annars var det lugnt haha...    Jag tog sedan en trip till Tasty House och köpte nötter inför min lååånga resa imorgon, längtar som attans till klockan 18, då är jag framme och då möter Tim mig, vi ska gå o käka på fiket där Jenny jobbar!

Åh vad kul det ska bli med Stockholm några dagar.. ingen skola alls och inget att plugga!!! Sjukt bra feeling.. När hände det senast att vi inte hade något alls att plugga till liksom?

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter skönt, tycker alltid att det känns som att man har något att plugga, även om man gärna skjuter på det lite... =) Vad kul att det går bra för dig, trivs du med livet som student? Säg till nästa gång du är i Linkan så ska du få testa på vårt studentliv. kram

2008-11-25 @ 19:57:48
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Borga

Vem vet vi kanske ses i sthlm, världen är ju bra liten;)

2008-11-26 @ 17:45:44
URL: http://borga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allting från 50-talet håller hög klass

2008-11-29 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0