Motivation? Inspiration?

Wherever did they go? Motivation & Inspiration- puts väck.. stirrar på skärmen framför mig, några rader är skriva, inledningen får duga för tillfället.. papper överallt, vart ska jag börja? Formalia förvirrar mig, jag har aldrig skrivit en "mindre vetenskaplig text" förut och jag fattar lika lite nu som när vi först fick information om det. 

Suck, pust och stön- ingen bra skrivardag idag inte.. jag är fanimig bra på uppsatsskrivande i vanliga fall.. men just nu känner jag mig osäker och tvivlar på att jag gör rätt.. vet att jag har ett intressant ämne men nu har två professorer sagt emot varandra när jag mailat och bett om råd.. hjälper mig icke!

Jag tänker inte ge mig förräns senare ikväll... då kommer tjejerna upp till mig och kollar sista delen av vårt jultema=)
Tror dock jag tar en paus snart och typ... inventerar smyckeslådan eller nåt...

Gaaaah, hjärnverksamheten verkar ha tagit skol-lov idag, great.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej snuttan! Att plugga är bajs ibland men oftast alldeles, alldeles underbart! Ett tips är att skriva som om det vore en vanlig uppsats fast med tråkigare och krångliga ord och att inte blanda in så mycket egna åsikter plus att referera till allt, allt, allt du skriver. Hoppas det hjälper lite allafall! Vi hörs snart puss från ditt hjärtgull!

2008-11-11 @ 19:01:48
Postat av: Borga!

Tack frida, den komplimangen kommer jag kunna leva på länge! :) den gjorde min dag! synd att vi inte han och ses när du var här, men de kommer väl fler gånger;) Hare bäst puspsusss

2008-11-12 @ 17:13:54
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0