Fantastisk torsdag..

JAG KLARADE TENTAN! Metodtentan vi hade innan fältveckan är ööööver!
Fan vad skönt rent ut sagt!!


2 fixade tentor ger rätt bra kickar i rätt riktning, jag är ju asbra! Gav bra motivation att fortsätta skriva på mitt paper= uppsatsen. Igår gick det riktigt bra att skriva men jag måste hitta teorier som stödjer och belyser det jag skriver om, så kanske ett besök till skolan eller bibblan idag! Måste även handla lite, eller det kan jag göra imorgon- Adde & Olle kommer hit på middag, ska bli riktigt kul, de har ju inte sett mitt hem ännu! I miss my boys!


Ikväll är det fest hos Toffe&Emil, sedan har Villan whitesensation-tema ikväll så vita jeans o vit top, känns lite knäppt mitt i höstrusket men ska bli kul att se alla vitklädda, tror att de skulle klä Villan i vitt invändigt också?

Ha en fiiiinfin torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!! Fan vad bra du är ;)

2008-11-13 @ 14:08:46
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0