F R I

Jag är klaaar med min uppsats, har läst den en miljon gånger och dessutom läst Tiffans, Saras, Johannas och Thereses, nu är jag slut i huvudet...men alla är skitbra och jag är nöjd med min egen också!
Vi firade big time ikväll eftersom alla var klara i förtid ... genom att cykla till McDonalds o äta, sedan hade vi filmis hos Jojj-O- Mamma Mia! Så en riktig studentkväll, billig mat och gratis nöje haha...

Har mailat mina lärare och om det är okej att jag inte deltar i en utvärdering så åker jag till Stockholm nästa vecka!!! Onsdag-Söndag:D Link har deadline på sin uppsats så första natten sover jag hos Tim, Jenny & Karin- lovely! Sen hoppas jag få krama Elin och sen är det Linkypinky för hela slanten- jag behöver Link i mitt liv just nu, saknarsaknar!


Aaaah, måste ringa BK om juldagen också! De svarar ju aldrig när jag har tid att ringa... får försöka imorgon igen!

Imorgon ska jag träna hela dagen, allt jag satt i mig under uppsats-skrivandet är ju för bedrövligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0