Summertime

SÅ varmt, Så underbart, SÅ skönt med helg!!! I helgen ska pressas =) Cyklade hem med italiensk musik i öronen och bara njööt, folk överallt, Lkpgs invånare har vågat sig ut! Igår grillade vi ett gäng nere vid gamla Hilton och bara myste. Ikväll kommer Lina och Lottis hit och äter fruktissallad! Lottis sov här i natt och som vanligt är det intressant det här med våra natt-samtal, man kan ha en konversation och helt plötsligt .. ja då sover lilla Lott, jag börjar vänja mig nu haha... Ber om ursäkt gör hon också alltid, men det va lovely att ha dig här, egotajm! Huset stod ju kvar, trots att jag var beredd på en nedbrunnen syn när jag gav dig nycklarna hihi..

Helgen blir kul, ska ut och dansa imorgon och sedan ska vi fira en 60åring från jobbet på Söndag, alla kommer vara så bruna, vi nästan tävlar om djupast bränna på jobbet haha...

Dags för dusch o sedan ska jag inviga min nya fina vita SVEA-kofta som jag köpte i Strömstad!

image786

Hoppas ej på regnig sommar men jag kommer älska att gå ut i dessa!!
Wouldn´t you?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ohnej vad fina! Vet du vad de kommer ifrån?

2008-05-12 @ 10:47:17
Postat av: Frida

Japp, en butik i Västerås! Vill du ha nummer eller så?

2008-05-12 @ 19:22:27
Postat av: Olivia

Ja gärna!

2008-05-13 @ 16:05:04
Postat av: FRIDA

Olivia, maila mig istället! [email protected] så får du alla upplysningar jag har, min moster köpte dem till mig idag=)

2008-05-15 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0