Prövotid

Lina, nu har våra prövotider för körkorten gått ut =) 2 år utan några större trafikbrott! Lite böter och snedparkerade bilar, annars är vi rätt grymma på att ratta omkring! 

Vår körkortsstory är rätt kul, vi körde upp samma dag första gången och kuggade för samma snubbe, tyckte synd om oss själva 1 månad, sen körde vi igen, jag klarade mitt 15 maj och Lina 16 maj år 2006, även denna gång för samma inspektör ( dock inte samma som första gången, hua!)

We rock, ses på Torsdag sweetie!





Nu är jag ensam husägare i några dagar...känns lite ensamt men ikväll kommer Tilda & Link hit, tjejmys!
Imorgon ska jag träffa den andra dansgrejsan ( jag är den första dansgrejsan ; ), Eeemmmaa!
Torsdag kommer Lina hit, me need you!

Så, vad händer på Onsdag?:)



Kleerup feat. Titiyo - Longing For Lullabies
Lyssna på den

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte också på det häromdagen =) Tjena va snygg jag är på den där bilden.. haha! Ses på torsdag darling!

2008-05-19 @ 12:59:59
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0