Blekning

Såhär års tror jag nästan merparten av alla patienter hellre lägger sina slantar på blekning än att faktiskt laga tänderna! Det strömmar in folk i alla åldrar & former! Jag har t o m fått agera demo och visningsex  ..haha

Väldigt varmt nu.. sommar sommar sommar, jag hann inte mer än tänka " oplanerad sommar kan vara rätt skönt" innan den blev rätt full... Mina 5 semesterveckor kommer att fyllas med hurmycketsomhelst. Igår bestämde Lina och jag att vi tar en resa tillsammans i sommar, vi hoppade indianhopp nätan hela promenaden av glädje, äntligen ska vi få vår resa=) Konstigt att vi inte rest ihop innan, efter 16 års vänskap? Kommer bli succé!

Aupairtjejerna lär jag också hänga en hel del med i sommar, Marlene och jag planerar vecka 28, dock vet vi ej vad! Hoppas på Jenny där också! Elin kommer hit i helgen redan, vi har inte setts sen vi var i Miami i Augusti förra året så det kan tänkas vara på tiden?

Vi ska ha EM-fester och hänga på Linköpings gatustråk, mina utflugna tjejer kommer hem och jag ska åka till dem. Småtrippar runt om i Sverige, vinkvällar, sommarbio och picknickar,  sol, bad, hemmafester och kanske ett liiiitet kalas för mig, jag fyller hela 22 år, tant.

Its bound to be a good one!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh allt låter så lätt med sommar ! Skönt att den kommer och räddar oss. Och du, jag ligger hack i häl med mina 21 år så var inte orolig. Jag är nog med heela vägen ut! Du och jag!:)

2008-05-29 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0