Tropikhuset

Myslunch med favoritflickorna på Tropikhuset idag, älskar att ha långlunch, trevligt avbrott från matlådorna vi släpar på annars :) Iof hade jag mina pannkisar med mig men de står sig till imorgon tror jag!

När jag kom tillbaka till jobbet såg jag ut som ett troll i huvudet, tack vare tropiska värmen på Tropikhuset samt att regnet duggade, bad combo!!! Meeen men, tacka vet jag hårnålar! Fick ge mig ut på nytt och köpa blomster till en tjej som fyllt år här, och även till väntrummet, blev mycket fint, älskar när jag får bestämma , vitt, vitt, vitt och grått! :) Köpte jordens sötaste kort-hållare också, jag har seriösa ekonomiska problem...

På Fredag blir det dejtingtajm igen, vi ska på BK´s afterwork och sen bio, finally, hör till dejtandet liksom!
Lördag blir en heldag med mor, då både far och bror är ute på övningar i skogarna, dock i olika städer, kul för dem! Måste träna också, har fasen inte hunnit dit mer än till dansonsdagarna! Nu har jag bet mina böter så jag vågar köra dit igen haha...


Nää, snart ska jag äta äpple och det är bara 2 h kvar tills vi slutar, wiho!

Kommentarer
Postat av: Jocke

vi ska ej på bio...

2008-03-12 @ 17:57:52
Postat av: Frida

Jocke- Det ska vi visst det, vare sig du vill eller ej =)

2008-03-12 @ 19:10:54
Postat av: Lina

Jag känner att jag också vill dejta dig. Och det SNART!

2008-03-12 @ 19:26:25
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0