Tidiga mornar...

Fredag! Loveli.

Solen skiner och idag tog jag fram trenchcoaten, mest för att kunna ha min fina nya långgkofta under och för att jag hävdar att det ska vara vår. Fryser hellre lite, jag vägrar mer vinter!

Igår var jag o Joakim på dejt, vi kommer alltid fortsätta att gå på dejt! Vi åt mat, bytte ställe och drack kaffedrink och slutade på BK med 2 glas vin, mysigt o härligt!
Började 7 igår och även idag men konstigt nog är det inte alls jobbigt att gå upp och jag är inte trött! Tror det beror på att det är ljust när man går upp och att jag är så jäkla glad!

Helgen blir en fin en! I e.m ska jag fika med Adrian och sedan ska jag och Joakim hem till mig på middag och mys. Lördag blir minishopping med mamma innan jag ska hem till J´s päron och äta middag som efterföljes av miniutgång?! Blir en helg med svärpäronen alltså ;) haha..

Nu har 2 sköterskor åkt till Thailand, 3 är i fjällen, 2 på kurs och 1 sjuk, det är väldigt tyst på praktiken idag, för att vara Fredag.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0