Mys.

Afterworket med Jocke igår blev en riktigt kul kväll, slutade med mig och 6-7 killar och en herrans massa fina drinkar, men jag och J tog oss hemmåt vid midnatt och sussade hela natten lång!
Idag blev en dag på stan med mamma, det var modevisning på stan och HELA Lkpg var på stan, aningen trångt på gatorna! Men inte stoppade det mig från att göra av med lite pengar iallafall! Läppglans, hårspray och tisha fick följa med hem, har haft modevisning för mig själv nu, fina inköp! Fick hem mitt ljusrosa linne med stor rosett på igår, underbart fint! Tur att jag ska ut och svira en del nästa vecka så jag kan använda allt=)
Ser fram emot nästa vecka otroligt mycket, tjejerna kommer heeem!!!!  Lottis och jag har varit sentimentala mest hela tiden, vi mår ej bra av detta avstånd! Men nu ska här uppdateras och allt kommer pratas sönder!
Hellis och jag kommer vara tvillingar då vi kommit fram till att vi kommer ha nästan exakt samma klädsel när hon är hemma ..haha. Randigt, rosetter och vita Converse:)

Ikväll blir en hemma-lördagkväll, länge sen nu och det är mys. Mamma och jag har lagat mat och jag stod för VV-efterrätten, sen ska vi kika när Perrelli vinner tänkte vi! En halvtimme kvar =) Jag har nästan klätt upp mig, leggings med rosetter och långkoftan, gud så skönt att slippa heels och att frysa rumpan av sig på Ågatan=) Men ni vännor som ska ut kommer ha skitkul och jag missar sääkert något! Men det tar vi igen i påskhelgen!

Min framtid kanske ter sig annorlunda, jag och  Sarah (svanelands.blogg.se) har en lysande affärsidé framför oss... :) varför har INGEN tänkt på det, måste kollas upp...

Den här bilden totaldefinierar Miami med 3 ord...  
  Pastell, Sand och Värme

image722
Sommar -07

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi kommer nog bli rika som troll du och jag.

Underbart härlig bild btw!

2008-03-15 @ 19:47:49
URL: http://svanelands.blogg.se
Postat av: Frido

Jaaa Särah, det kommer vi, och snygga(re) under som du sa, perfekt!!! L O V E L I !

Jaa Miami måste du åka, florida rocks!

2008-03-15 @ 21:10:36
Postat av: Anonym

Welcome to Miami;) Seees snaart kära du!

2008-03-24 @ 21:52:53
URL: http://thereseeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0