I min värld.

Jag tror att det kan bli ordentlig schlageryra i Sverige nästa år, om Perrelli tar hem hela skiten, vilket jag tror att hon kan göra!
Kvällen igår var som sagt lugnlugn, letade som en tok efter min USA-skivor som familjen skickade och jag tittade igenom allt och log mest hela tiden. Fick mail från familjen igår med massa julkort och fina bilder på tjejerna, saknar! Jag ska försöka ha kontakt med dem så länge som möjligt, vill aldrig släppa mina fina tjejer!

I e.m ska jag möta upp Linnéa och gå till träningen, lite tidigare så vi har tid att tjöta innan vi ska svettas! Förhoppningsvis kommer Sanna, Matilda och Lina till samma pass, hoppas, klockan 15 ska vi köra hårt=)

Ikväll kommer Joakim hit och tittar film med mig! Åh, han är så tokigt underbar..


Kommentarer
Postat av: Lina

Och du är så tokigt kääär =) och jag också.. haha!
Snart träning!

2008-03-16 @ 14:10:52
URL: http://linahalldin.blogg.se
Postat av: Elmartin

Så fantastisk är han väl inte. Mest jobbig

2008-03-22 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0