Kalas


Apan som Jocke fick av mig & Johan var finast, eller hur? :)


Utspring från mammas gamla skola!


Kusiner är vi allihopa


Min söta kusin Matilda, mamma, jag och min bakdel som fick en egen presentation här..


Sandbergs nyaste tillskott, sötaste Nisse!



Självaste studenten, Joacim! Graaattis

Igår hade jag kalas, det blev hur lyckat som helst, kubbturnering, rosévin, dans och massor snygga glada vänner! Presenter fick jag också! Hängmatta ( tack Norman=) Örhängen (Tack Lottis), Sängkläder ( Tack måånga) Blomster ( tack Viktor & Markus!) och ett presentkort där alla skrivit på sina namn, och det stod att efter en långpromenad ska vi äta frukost tillsammans på Scandic, hur jäkla mysigt som helst, bästa vänner!

Vaknade hos Matilda imorse med ett ajajaj i bakhuvudet, jag ramlade ner från en stol igår, jag hade  tydligen varit del av ett akrobatiskt försök. Detta resulterade alltså i att jag slog i huvudet när jag for ner på utedäcket, starkt jobbat! Kände inte vidare värst mycket just då ( hmm..), men imorse pangade det rätt rejält. Pangade desto mer när jag insåg att min cykel blivit stulen, crap! Men den kanske kommer fram, vi får se, kan vara flyttad med haha..
MEN, det slår aldrig fel när jag & Matilda dansar, vi är en duo som funkar! Vi svepte en drink, sen stod vi på dansgolvet tills de stängde! Då åt vi bantingsmat på Hakepi innan vi gick hem! Kände hur riktigt smal jag blev av maten!

Åkte ner till Johannelund när städningen var klar här hemma idag, Karin & jag köpte pastasallad och många flaskor vatten och låg och solade, sänkte ner hela mig i spat också, behövdes. Fick ligga lite på sidan sedan, den där himla bulan i skallen gör sig påmind over and over..

TACK för igår!




Kommentarer
Postat av: matilda

ååå vad kul vi hade=)

underbar förfest o dans hela natten med dig frida kan inte bli bättre.

love you!

2008-06-09 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0