Student

GRATTIS TILL STUDENTEN JOACIM OCH MIKAELA!!

Imorgon tar min kusin Jocke studenten och även lilsis´ i Stenungsund springer ut imorgon!
Vi åker till Västerås imorgon bitti för att se utspring och träffa släkten. På kvällen ska jag o Johan ut, eller sätta oss någonstans iaf, kan bli riktigt roligt!
På Fredag fyller jag ju ååår och jag har hört rykten om vindsurfing?

Måste ju minnas lite, studenten 2005- Sp3a Katedralskolan






Middag på "Storan"


3 generationer, mamma, jag & morfar

Luv ya!










Katedral- Stadens diamant!!


Vi ses på Lördag, då är det födelsedagsfirande!

Kommentarer
Postat av: anders i pasen

samla dig av liv och harlighet

2008-06-05 @ 20:12:12
Postat av: Sarah

Grattis på födelsedagen! :)

2008-06-06 @ 15:12:04
URL: http://svanelands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0