Shop...til´ you drop!

Slutade tidigt idag, gick en sväng på stan, målet var att köpa underkläder och det fann jag! Ett knallrosa nagellack fick följa med också, har sett det på tjejerna och det är så snyggt, vill prova !

Sen har jag lite bilder på det jag köpte!





Hänger på jeansshorts-trenden, H&M hade snygga!
Älskar randigt, Tjugosjunollsju kommer min tröja ifrån!



Vita jeans från TIGER och skjorta med megarabatt från H&M, tack Alex!

Nu håller vi alla tummarna för att jag inte sätter mig i nåt, t.ex. en nyoljad parkbänk eller så, jag och vitt går inte riktigt ihop, eller så är jag bara jävligt klantig?

Ikväll ska vi ha kuul, fick hem mina svarta och turkosa kilklackar från H&M, blir lite längre, wiho! Kanske kör på dem turkosa, cool färg var det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud fräjd, vart har du tagit väääägen? :O

2008-06-26 @ 19:26:28
Postat av: Mik

Herregud fräjd, vart har du tagit vägen? :O

2008-06-26 @ 19:27:51
Postat av: Mik

Herregud Fräjd, vart har du tagit vägen? :O

2008-06-26 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0