S A T C

Bästa tjejhelgen har jag haft! Efter midsommar med alla töser så fick jag o Lottis äntligen vår efterlängtade "bara-vi-helg" !! Vi åkte in till stan och försökte få hem cykeln men pantskallarna som snodde den har bara förstört låset och sen gett upp.. så imorgon ska pappa hämta hem den med bilen, o laga ekrar!


Blev en powerwalk hem igen och vi åkte förbi affären och köpte på oss massa gott, på menyn stod mozzarella/tomat tallrik och ..pannkakor! Vi funkar lite såhär, skiter i vad som passar ihop eller inte! Det här ville vi ha så medans Lotta stekte pannkisar dukade jag fram bär, banan, nutella och gjorde italienska tallriken! Vi njöööt !



 



Vi klädde oss liiite finare och cyklade ner till stan, för att mötas av ett TOMT torg, endast Magnolia var öppet, men det var knappt med folk! Vi bestämde oss för filmkväll så 2 filmer och en godispåse senare var vi redo att kasta in handduken för kvällen... Lotta somnade faktiskt inte ifrån mig denna gång, men jag hörde att ögon och öron stängt av så jag var snabb med att säga G´natt medans jag kunde!! =)

Idag har vi degidegat, med undantag för en blåsig färd ner till stan för att lämna tillbaka hyrfilmerna och köpa biljetter till kvällsbion vi bestämde oss för att gå på! På vägen ner till stan möts man av denna underbara text, jag hoppas den alltid finns där....


(Kameran har fått fnatt, kika datumet)


Nu är jag hemma från bion och det var såklart Sex and the city- filmen vi såg, helt UNDERBAR, skrattade& grät, älskade den, den innehöll så mycket och efter filmen var vi som förtrollade..


I heart you!



Skulle jag börja med det här " dagens outfit" skulle jag få så in i h-vete med gliringar från mina vänner haha. Annars är det ju rätt kul att ta kort på en skitig spegel, right ?

♥ 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, jag måste ta mig i kragen och gå och se filmen. Har bara hört bra om den, men dom är ju bara för bäst!

2008-06-22 @ 23:24:34
URL: http://svanelands.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, vilket fint linne du har på dig =) Köpt vart?!

2008-06-23 @ 21:43:05
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Frido

Fick det av mummydearest, MQ baby!

2008-06-23 @ 22:25:39
URL: http://fridacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0