Ledigt!

Ledigt i några dagar, hääärligt!! Jobbade halvdag idag, sedan gick vi alla ut och käkade lunch tillsammans på Gula Huset, riktigt mysigt, gjorde stan med mamma innan jag gick på en fotvårdsbehandling/pedikyr! Jag fick presentkort när jag fyllde, så nu är fossingarna så fina så.. Men att jobba med fötter, ueck!

Kommit hem från min samboka för ett tag sedan, att ta bilen dit är extrem lathet men det är det färdmedlet jag har nu, eftersom cykeln är stuuulen!! Att det regnar gjorde ej saken lättare, jag tog bilen, punkt!
Vi har nästan allt vi behöver inför lghten nu, töntar som vi är satt vi med våra listor, vi älskar listor, men kom fram till att vi som sagt har allt som behövs, 1 juli, hurry hurry!
Fasen så skoj vi ska ha!
Nu far mitt lilla gull till Italien i 9 dgr, när hon kommer åter är det inte långt kvar!

Midsommar imorgon, blir mys, mamma & pappa ska till skärgården men jag stannar hemma och blir vädret någorlunda fint så åker jag o Matilda ner till Trädgårdsföreningen ( vi är de enda som inte jobbar!) och på kvällen blir det kubb på landet tror jag!
Det visar sig imorgon om inte annat!



Akta dig för alla italienare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0