Here we go again..

..blä. Jag är sjuk. Precis hemkommen från Vårdcentralen i Ekholmen och visst fan har jag åkt på halsfluss igen, jag har feber, rösten totalvägrar och jag har torrhosta och uppsvälld hals! Minst 1 gång per år ska jag tydligen dras med denna åkomma..it sucks. Hade det senast i Juli tror jag, fick superstark medicin då, har t o m kvar pillerburken, skulle tagit med den idag haha, " Den här medicinen fick jag i USA och blev frisk på stört, har ni den? "

Det passar inte just nu, att vara sjuk! Ikväll skulle jag sett matchen med tjejerna hemma hos Maria, men iof pappa kan duga som sällskap=) Vi får lida ihop, för han har också ont i halsen sa han när han hämtade mig förut, hurra!
Imorgon skulle jag hinkat vin med Elena & Lottis, men vi får nog flytta fram det en vecka, tänker inte smitta dem! Får stryka planerna denna vecka ( ujuj Frida, hur ska detta gå, du lever ju i din röda kalender..)

Nää, men jag såg en godispåse ligga där nere ( vad hade jag som nyårslöfte nu igen?? Totalt glömt bort det..)
80-tals film o mysbraller, make the most out of it!
Hatar att vara sjuk, det är tråkigt att vara hemma.. fast imorgon måste jag ändå smita ner till stan 13.30...=) Det är en hemlis, men jag ska bli sambo! Sommarsambo!

MEN ÅH, fick ju present på lådan idag! En barndomskompis hade köpt ett jättefint grattiskort och i det låg såå söta örhängen, passade ganska perfekt idag! TACK Linda!



Visst vill ni se lite fler kalaskort? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0