Fräsch


(Bild från USA, vi har ej heltäckningsmattor hemma:)

UNGEFÄR så här fräsch känner jag mig.. Håret är ett rufs efter att ha sovit i vad som känns som ett helt dygn. Kämpade tappert med att se matchen igår men somnade i soffan efter kanske 25 minuter, men pappa "kommentatorn" gjorde att jag vaknade till och fattade vissa fragment av matchen! De vann ju!!!:) Nästa match vill jag stå på benen och skrika för full hals med. Men mina hostningar är ju rätt grova så kanske kan stappla in på en bar och vara en av karlarna iaf?

Hela jag känns uttorkad men ska försöka göra mig anständig och klä på mig, ska ju ner till stan sedan! Blåser det lika mycket idag? Jag tar på mig största solglajjerna och trotsar vädret, å alla slipper se mina svullna påsiga ögon!
Fan vad synd det är om mig. Ibland.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är söt som socker på den där bilden =)

2008-06-11 @ 18:37:22
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0