Espresso House

ÄNTLIGEN ! Får börja träffa mina vänner igen, utan att smitta ner dem:) Idag svassade jag o Matilda runt på stan, vi hängde lite inne hos Lollo på Face, fixade mina ögonbryn o bokade en sminkning! Jag fick presentkort i julas och tänkte utnyttja det nu, 17 juli tror jag det blev, vill hitta på något den kvällen så kolla era kalendrar! Vi sprang runt lite på stan, jag köpte nya jeans o några diadem, alltid bra att ha!  När hungern kickade in bestämde vi oss för att testa det nya fiket i stan, eller ja, kedjan som nu även nått Lkpg, Espresso House! Vi tog varsin sallad och de är supergoda, apelsinjuicen var även den perfekt, så gå dit!
 Jag fick en sååå söt present av Matilda, hon hade väntat på att den skulle komma för hon hade beställt den, idag fick jag den! En spegelmun! Jag tror ni som känner mig kan lista ut varför jag fick en spegel-nyckelring..? =) Den är såå fin och jag ska genast sätta den på knippan, lifesaver! Klockrent!

När vi tog en sista tur på stan så slank vi in på MarieP, jag hittade bruna söta öppen-i-tån-skor och killen i kassan informerar mig om att det är 2 för 1, okeeeej got it, blev ett par bruna sandaler också, what a catch! Matilda tipsade om gelkuddar att lägga som stöd för trampdynan i höga skor, så jag köpte sådana o ska testa dem, skönt att slippa det onda efter en låång kväll på dansgolvet!


Imorgon är det fotboll med tjejerna på Storan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0