Dance the night away

Vart är alla ? Jag är ensam i sterilen, not much action going on here... Alla är borta!
Passar på att skriva lite då =)

Ikväll ska vi ut o dansa, skaka rumpa! Lotta är en Torsdags-fantast, i gymnasiet tjatades det om att jag skulle med ut men fåntratt-frida vågade inte, eftersom det var skola dagen efter o jag skulle aldrig orka upp!
Men nu när jag jobbar glömde jag nog den tanken, vi har varit ute många Tors, vissa Fredagar har blivit lidande men det är så jäkla roligt! MEN imorgon är jag faktiskt LEDIG, så ikväll kan jag koppla av ännu mer! Lotta däremot har körlektion snortidigt imorgon, men det löser sig! :) Får se hur många vi blir ikväll!
Imorgon ska vi åka ut med båten, blir det regnväder ska jag bara ligga och mysa i fören med alla kuddar och plädar vi har, mmm!! Johan ska lära sig köra själv... jag brukar få köra cirka 5 minuter...kanske, om de är snälla...


Snart fika o jag har varit snäll och köpt bröd till alla!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag och Martin ska till Platå ikväll :)

2008-06-26 @ 15:44:43
URL: http://svanelands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0