All this for 2 months?

Lampor, djupa tallrikar, toagrejer, bestick, sängar, duschdraperi, hyllor (?), TV, handdukar, glas, kläder kläder kläder...


Det här är bra roligt..
Haha... jag får krupp!! Lina var här för ett tag sedan och sa bara "OJ! när hon såg min överbelamrade övervåning...
Vart kom snilleblixten att ta med hela mitt rum ifrån?! För fan, jag ska bara gästspela i stan i 2 månader, sedan ska allt hem igen...  Ringde Linko nyss, lugn som en filbunke, jag springer runt som en tok , imorgon blir vi sambos!! Tror jag får ta dit övermycket och sedan ta hem igen..men vi börjar med det vi vet att vi behöver, typ matgrejer och kläder, samt lampor! Vi ska ta 2 stolar härifrån och 2 från Linnéa, samt bord! Sedan hon bodde på Gotland har hon så mycket bra saker,hon har Ikea-kit till köket t.e.x, jag har en inredningsbutik typ.. haha..jag har också allt man kan behöva, bestick och tallrikar, glas och allt sådant men ingen idé o köra dubbelt! Vi har bestämt lite vad var och en ska bidra med typ, jag ska sno Johans TV, vi tar hennes stereo osv...och hennes Mac :)
Vi har för övrigt typ 20 Filippa K muggar eftersom båda samlar på dem, så kom gärna förbi på kaffe;)


Nu kör vi bebe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0