Studentska

Yours truly, Frida Caroline Söderlund, ska bli studentska! I know, cant believe it either, but its true!  Jag är hur glad som helst! Fick sms av Adde i Onsdags kväll, då han skrev att antagningsbeskeden hade kommit!! Jag rusade ur duschen, dyngblöt, och loggade in på datorn och där stod det ju! Vilken stad jag väljer vet jag inte ännu för jag ligger reserv i den stad jag helst vill, men egentligen är jag lika glad för båda, jag ska se något annat än Linköping!!!
Nu ska jag bli socionom-tant ;)
 Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
I kneeeeew something good would come out of all this:)

Nu har jag haft intensiva dagar, men helt underbara, mina tjejer! Inflyttningsfesten blev succé, tills det att grannen kom...MEN han var aningen skum måste jag säga, dessvärre träffar vi på honom rätt ofta, han jobbar på vårt häng-ställe! Men vi var jättenöjda och fick så sjukt fina presenter!
Idag har vi tvättat så hela lägenheten är full av kläder för vi hann inte riktigt med att tumla, vi tog en rejäl powerwalk innan Links skulle iväg och jobba, så när jag kommer hem får jag vika ihop allt, Linnéa får stryka;) Är hemma  i huset nu och vattnat blommor och snott lite grejer i skåpen, åker tillbaka snart och ikväll ska jag träffa Alexandra på torget, mys!
Har skickat iväg min taxfreebeställning till Lina, snart åååker vi!! Har gått och sniffat på Marc Jacobs "Daisy" hela våren, love it! Har gjort slut på två favoritparfymer så nu är det dags för en ny! Varvar 3, gillar olika!

Nu ska jag skriva upp mig på bostadskö, hur sjutton funkar allt det här med studentliv??!



Från festen i Fredags..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0