MacBook

I did it!! Jag börjar förstå Links Mac! Lite annorlunda men way cooler...
Tittade igenom Gotlandsbilderna på den här datorn igår, hujedamig så fula bilder det finns, cirka 99% ska aldrig få se dagsljus! Men den helgen var bland de roligaste!

Nu är Linnéa på jobbet och ringde nyss och sa att hon går av tåget vid 14.30 ist för 12, så jag tänkte ha SPA-dag, o kanske att Hellan vill komma hit ikväll? Imorgon tänkte vi dricka vin någonstans, dansa på Tors, fest här på Fre och Ia´s Gardenparty är på löööördag, en heelt okej vecka alltså! 
Igår var jag på roadtrip med mam&pap, här gäller det att utnyttja det fina ordet GRATIS, and I did=)

Nu är jag dödligt hungrig, plus att jag verkligen borde ge mig ut på en powerwalk, men jag pallar inte att gå före frukosten, tar det en annan dag =)

Jag vill att solen kommer fram, jag har semester nu och bör bli brun! Snart är jag lika vit som ett sjukhuslakan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0