Vecka nummer 3!

Jaaa Fredag igen, skönt skönt! För första gången på länge har jag inte fasta planer under helgen, känns rätt gott ändå! Läste idag på aftonbladet.se att man ska stanna inne imorgon så det är väl lika bra att dra fram filmer och thépåsar och mysa!

Veckan har varit braaa, tränat, hängt med Adrian, tjötat med saknad Marlene (kom hiiit nuuu då), mysfikat med Lottis (på ett litet tag, jag kommer snart ner till Lund!!), köpt efterlängtat skinnjacka, dansat med mamma och Sanna, sett på hockey och sagt hejdå till Lottis ännu en gång för jag saknar henne redan. Ikväll är jag hämtnings-chaffis! Köpte med en urgod sallad hem från jobbets stammiställe "Matkällaren", gudars så gott! Pappa, Johan & Malin skulle köpa pizza och det motsatte jag mig starkt!

Dansen ja, danspass på Friskis testades i Onsdags. Jag, mamma och Sanna körde som sagt som bara den, det var så ruskigt roligt att jag inte har ord, hoppas vi värvat fler från jobbet för det här passet ska jag gå på varenda vecka! "Släpp loss och visa vilka teaterapor ni kan vara, eller vill vara" sa tjejen som höll i passet :)

Jag vill ha våååår men det ska ju snart komma en stor kallfront, kul!
Imorgon ska jag träna och då får jag inte ställa bilen nära något träd har jag fått order om!
Jag saknar mina vännor, aldrig har ni väl varit så himla utspridda över landet, och utanför landet! Men snart åker jag o Sanna till Gotland, till min Linnéa!

Hej så länge..!

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg :)

2008-01-18 @ 19:18:00
URL: http://josseell.blogg.se
Postat av: Lina

Va för skinnjacka? Den vill jag se!

2008-01-19 @ 11:16:07
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0