Paket från U S A

Fick hem ett stort tungt paket igår, posten hade lämnat det på trappen så grannen var snäll att tog hand om det tills mamma kom hem! När jag kom hem från bion med Matilda började jag nästan lipa direkt när jag såg avsändaren, familjen i Ohio! :)

Öppnade så fort jag kunde och innehållet bestod av kort på tjejerna , även nytillskottet sötasöta Nora! Brev, bodylotions från min favoritbutik, spelet om USA som jag letade mig tokig efter men aldrig hann finna, småsaker jag glömt, fotoskivor, ett ton papper från min amerikanska bank och brev från volontär-tjejen som tog hand om mig. Till sist..2 superstora jättetunga påsarna med mitt favoritgodis, M&M´s, enorma påsar... vad bra att jag har godisstopp?? Har hällt upp en stor skål åt Johan och en annan står i vardagsrummet på nedervåningen men ännu har jag bara luktat i påsen... nu står jag i valet o kvalet? Ska jag godkänna några M&Ms några lördagar framöver? Johan erbjöd sig att ta med sig rubbet tillbaka till Stockholm men jag vet inte ja... Hm, visst kan jag avstå men det känns otacksamt samtidigt! Matilda o Hedvig, ni får bestämma=)
Fick också ett paket Mac´n´cheese, som tjejerna älskade o jag var måttligt förtjust i haha, men ska koka iordning till familjen i helgen så får vi se vad de säger..!
Blev så enormt glad iallafall, ska skriva brev till tjejerna och köpa en försenad present till Hannah o en barnsak till Nora, blir säkert något till Kari med! Saknar dem!!
Pratade med aupair-David som är kvar i Ohio och i dagarna kunde de gå med kortbraller, avis!

Ikväll ska jag stå för maten! Pannacotta till efterrätt... och några M&M´s?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0