Köpstopp

Ja nu får jag banne mig skärpa mig, köpstopp ett tag from now! FÖR ATT jag har hittat mycket fint på sistone och jag har ingen självdisciplin! Får skylla mig själv, men nu har jag t o m skrivit "köpstopp" så nu får jag hålla det! Gotland får inte ha några fina klädbutiker helt enkelt..!?=)

Ikväll är det dans på schemat, vi ska snart köra bort till T-fors o köra så det ryker!:) Lyckats värva 2 stycken nu, jag ska ha dit fler, Im on it! Ska kolla igenom lite saker med Sanna inför imorgon med!
Sedan blir det till att packa, har lagt fram allt på sängen, färgskalan är vit, svart, grå och beige såg jag nu, måste kasta dit en färglad sjal o smycken!

Ska ringa Linnéa efter träningen och kolla det sista, kolla igenom mina och Sannas biljetter, det blir en lång resväg, med både tåg och båt, men det ska bli mys! Åker direkt efter jobbet och är framme vid midnatt! Men då står Link o väntar på oss!
Ska bli sååå kul o skönt att se lite nytt o sen mysa på Gotland!!

Idag var Åsa upp med sin bebis! Hampus ska han heta och var såå söt! Jag satt med honom i famnen och ville liksom inte släppa taget, bebisar är så underbara, de luktar så himla gott också! Han blev snabbt populär hos sköterskor och hygienister och gnällde inte det minsta!

Nejnu måste jag hitta mina bilnycklar!!!

Jennyy, jag lovar att uppdatera mera, du lät allvarlig på den punkten;)


image674

San Diego final day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0