Ensamtid

Kom hem till ett tomt hus idag, det var länge sedan när jag faktiskt tänkte på det. Det var överhuvudtaget längesedan jag var helt ensam men det är så skönt! Man behöver det ibland för att njuta av alla underbara runtomkring mig!

Det här är väl då nackdelen med att jag fortfarande bor hemma. Jobbar ju t o m med mamma=)  Egentligen klagar jag inte, tycker det är fånigt när folk frågar mig hur jag står ut..Vadå står ut? Jag har ju det tokbra! Har väl haft ordentlig tur med päronen I guess för jag lider inte! MEN jag tycker det ska bli underbart att flytta hemifrån, antagligen i höst och det är jag grymt redo för. Bara för att få ha mitt eget, bestämma vad och när jag ska äta, sova, duscha eller dansa runt i hela lägenheten! Men vill jag bo heelt själv? Nja, kanske tvingar någon stackare att flytta in med mig=) Tänk att inreda ett eget crib, yes, i höst är jag 22 år och då är jag mer än redo!
Dessutom har jag tonvis av vänner som fortfarande bor hemma så det är inte bara jag, om ni nu trodde så:)

Ikväll är det hockey! Linköping möter Färjestad och jag tycker det är på tiden att LHC vinner ? Jag ska gå tillsammans med Adde, pappa och farfar å det ska bli jättekul! Får ej glömma glasögonen hemma denna gång, såg inte ett skit förra gången, lite fånigt att fråga pappa vad det står på jumbotronen!?

Elkramo på er!

image672


 

image673

You guys rock!
Bilder från i Lördags, utanför Johans lägenhet


 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Förstår verkligen vad du menar med att flytta! Det kan vara riktigt skönt och lyxigt att bo hemma, äta gratis mat och allt sånt. Men tänkt att få ha sin egna lägenhet och just som du skriver, att man får göra precis vad man vill och när man vill! Det kommer bli underbart!:)

2008-01-29 @ 19:22:07
Postat av: Anonym

gud sa sota ni ar:)

2008-02-16 @ 19:37:09
Postat av: Mik

Fräjd, skinnjackaa ?! grymtsnygg

2008-02-18 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0